Det finns många som finns där för mig och mina barn. Men det finns en person som gör det där lilla extra. Som jag inte alls förväntar mig eller tar för givet. Men något som värmer i mitt hjärta och får mig att vilja gråta av glädje och tacksamhet. Lena Borg, det är du! För dig kanske detta inte är något speciellt, men för mig är det de. Du fick höra om det som hände för Tuvaliee igår på skolan och du tog tag i det, hjälpte mig att få information och du pratade med en kvinna som jag idag har fått prata med. Du stärker mig som person när jag känner det som mest hopplöst. Jag är så glad för att ha dig i mitt och flickornas liv, dom älskar dig lika mkt som jag gör. Det känns tryggt att ha dig som stöttepelare och bollplank när mamma inte längre finns! Du va även en stor stöttepelare när hon fanns. Återigen, Tack från hela mitt hjärta! <3

Kommentera

Publiceras ej