..När jag känner hur en del saker gror inombords. Saker jag inte förstår, saker jag nog aldrig kommer förstå. Hur hanterar man sånt? Och hur ska man fortsätta leva med något som sårat och fortfarande gör en fundersam & irriterad?! När det inte spelar någon roll vad personen i fråga säger, det försvinner liksom ändå inte... Vad gör man? Irriterad, less, trött, bläää!

------------------->

Något helt annat... Va till HC igår för att ta prover, det blev 4 rör med blod. Bara att vänta på provsvaren, vet inte riktigt hur lång tid det skulle ta innan jag får svar. Men 1 vecka tror ja. Beroende på om & vad provsvaren visar så kan det även bli ett UL på hjärtat sa läkaren. Hej nyss fyllda 80-åriga tant! 😒
På måndag blir det även ett till besök på HC då jag ska få blodtryckskoll i 24 timmar. Har för högt blodtryck och en huvudvärk som skulle kunna äta upp hela mig. Därför massa prover togs igår för att jag sökte vård förra veckan. Nu får det väl ändå vara bra? Kan då jag tycka... 😪 

Jaja, livet rullar på ändå. Det måste de ju såklart göra. Kalas för Malwa väntas på Lördag. Hon fyllde 3 år igår! Helt otroligt va tiden går fort. ☺️♥️ 
Nu blir det en kopp te med Lena! Kl 13.00 väntas taktil massage. 😍 





Kommentera

Publiceras ej