Vaknade till av att det killade i näsan och så drog den första nysen av, sen den andra, den tredje och den fjärde. 
Klockan stod då på 04.02 och här sitter jag nu 04.58 och skriver. Har rinnsnuva så det är omöjligt att sova. Måste kolla upp min näsa för den är omöjlig en del nätter eller mornar. Clarityn funka riktigt bra, provade det i 4 veckor och då fick jag sova, men ska väl inte behöva äta det för resten av livet? Måste ju vara något som är knas. Vad kan man vara allergisk mot nu liksom? Inte kan det vara pollen iaf.. 
 
I onsdags va vi på utvecklingssamtal med Tuvaliee. Hon fick jätte mkt beröm och har kommit långt sen hon gick i förskoleklass. Jätte kul för mig att höra. Men tvekade aldrig på det heller. :) Fick mig ett snack med både Tuvaliees lärare, en extra lärare samt rektorn. Fick gehör från alla dessa håll, två av dem blev mer chockade över själva grejen som hänt än den tredje, men jag är nöjd med responsen och gjorde väldigt klart för rektorn att jag inte accepterar sånt här beteende. Man får tycka vad man vill om löss, men är man pedagog/lärare så borde man veta hur man ska bete sig med barn i olika situationer. Skolhälsovården blev oxå kontaktad, inget intiativ jag tog själv men som en nära vän gjorde. Pratade med en kvinna därifrån i onsdags förmiddag och hon kunde inte tro att det va sant. Så fick mig ett väldigt bra stöd gällande det här, vilket stärker mig enormt. 
 
Magen börjar kurra, så det kanske är dags att kliva upp och äta lite frukost. Skönt att det är Fredag! :) 
Hoppas ni får en fin dag! :) Kram 
 
 
 
Inte långt kvar tills det är julafton och massa ståhej! 2 Månader, 2 veckor & 6 dagar! ;)
 

Kommentera

Publiceras ej