Malwas nya ride kom idag. Den är så läcker vagnen så jag blir knäpp! 😄 Så sjukt lättkörd oxå dessutom. Nu vill jag ha måndag så vi kan ut och glida med stil, jag och Malwa! 👌🏼 

Plusset i kanten är ju att den har rosa inslag! Samt lite större svängbara hjul i fram! 😍 


Annars då...? Jo men det är paus från Idol, först en skit serie innan nyheterna börjar och sedan är det någon som ska röstas ut. Undra vem? Martin måste vara kvar, han har grym röst och har varit bra från första början. Han har dessutom levererat varje fredags final. Amanda kan jag vara utan och likaså Tove. (heter hon så?) Frank kan oxå åka hem, tyckte att han gjorde bra ifrån sig ikväll men annars har han varit rätt så lam & tråkig på scen.. :) 

Nästa vecka väntas det höstlov för Tuvis. Hon tjoa av lycka när jag sa det. ;) Malwa ska gå måndag & tisdag sen blir hon oxå ledig! Kan vara lite skönt med ledighet för flickorna, slipper dom upp så tidigt på morgonen. Mysa en massa ska vi! 😃 Hoppas på fint väder oxå, så vi kan vara ute och njuta!  

Nu ska jag ta en cigg och sen tvätta av ansiktet! Ha en trevlig fortsatt kväll! 



Kommentera

Publiceras ej