Det finns en gräns för hur mkt skit och otrevligheter en person orkar ta emot. Det finns en gräns för hur mkt man kan förlåta. Jag har förlåtit och åter förlåtit, men för en del så verkar det som att deras handlingar bara är att glömma, förlåta och gå vidare. Men, hur mkt ska man behöva ta? Hur mkt förtjänar man? Jag har blivit sviken förr, men att få ta emot detta gick över alla gränser. Det har aldrig gjort så ont. Hade hellre fått en kniv i ryggen! Så ont gjorde det. Jag va ett vrak tiden då detta skedde, grät och åter grät. I 4 dagar visste jag inte vem jag själv var. Har aldrig känt sån ensamhet och jävlighet i min kropp! Lögn efter lögn, svek efter svek.. Och helt plötsligt så funderar denna person om vi aldrig mer ska ha kontakt.. Mitt hjärta skrek ilska. Vem fan tror du att du är? Är jag verkligen värd noll & ingenting? Respekt, det vet du inte vad det är!! 

Känner noll just nu, noll och ingenting! Är inte ledsen mer. Mer arg, för att jag blivit och åter blir behandlad som en påse med skit, som inte är värd ett skit! 



Kommentera

Publiceras ej