Första jobbdagen för den här veckan har tagit slut. Ja okej, den tog slut halv 4 idag. Imorgon väntas den andra jobbdagen. Jag känner mig glad och lycklig i kropp & själ. Trivs så himla bra på mitt jobb och med mina arbetskamrater. Det kunde inte bli bättre. :) Trots att jag känner mig trött i kropp och huvud efter en dag så har jag ändå mer energi när jag kommer hem. Jag kommer aldrig kunna ta mig tillbaka till 110% som jag va förrut, men det har jag accepterat. Varför skulle jag inte? :) Min kropp klarar inte av lika mkt och det är väl kanske inte så konstigt att jag gick in i väggen 2015. Min kropp sa ifrån, med all rätt. Synd nog att det ska behöva gå så långt innan man lär sig lyssna på vad kroppen säger. Men, det är inte heller något jag kan få ogjort. Så det gäller att lära sig att acceptera det! :)

Jag vet att jag skrev på någon sida, kan ha varit Snap, att jag skulle skriva några rader om dom två besöken jag gjorde i Uppsala på kort tid. Kanske ingen som tänkt läsa, men tänker skriva om det ändå. För min egen skull! :) Okej, det lär inte ske nu ikväll eftersom att jag i princip ser stjärnor i skrivande stund! Haha!

För övrigt då? Jag mår jävligt bra. Idag känner jag mig extra sprudlande glad. Vet inte varför men jag hade tänkt fortsätta känna så iaf..
Nu ska jag dra igång en podd och slumra till.

Sov gott allihopa! Pöss :)

Kommentera

Publiceras ej