Efter en händelse idag på Tuvaliees skola så går tankarna upp, ner, hit och dit. 
Jag ska försöka att inte grubbla så mkt mer på det och ta det som de kommer imorgon när jag ska 
prata med lärarna. Vem det nu va som hade ett sådan påhitt och tänk. Tror att jag det gnager inom mig pågrund av att jag hörde på Tuvaliee idag att hon blivit kränkt. Och det accepterar jag inte för fem öre. Så glad för att hon talade om det för mig. Jaja, mer om det imorgon. 
 
Mycket händer i livet nu känns det som. Det är dock tungt på jobbfronten. Men något annat jag känner mig sjukt nöjd med är halkbanan som jag gjorde i tisdags förra veckan. Det va kul, ja.. Men oxå så lärorikt. Kul att sitta och prata med andra människor och höra deras tänk. Så nu pluggar jag teori som bara den, dock så känns det väldigt trögt i mellan åt. Men det går, jag ska bara ge mig fan på det! :) 
Något annat jag tycker känns skönt är att jag ska på anhörigcenter den 20 Oktober. Det ska bli så skönt att få släppa ut allt jag funderar över gällande min kära mor. Och att få prata med andra som varit i liknande eller samma situation som en annan. Har större behov av att prata om min mamma nu än vad jag hade då när det precis hände. Klart jag pratade om det då med och folk frågade mkt mer då, men för mig så finns det alltid kvar och därav så behöver jag prata om det. Dessutom nu när jag har landat och slagit rot med mina två flickor. Va ju så turbulent där ett tag så man hann inte riktigt känna efter. Det sägs att tiden läker alla sår, men saknaden efter min mamma blir inte lättare för att det snart är 2 år sedan hon gick bort. Det är snarare tvärtom. Tungt, så tungt! 
 
Men jag försöker blicka framåt och se åt allt det fina som händer. Men mamma är med mig varje dag, och hon är med mig! <3 
 
Nu blir det ett bloss innan sängen ropar. Hoppas att jag kan sova mkt bättre inatt än vad jag gjorde natten som va. Sov gott! Kram 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej