Jag är så förbannad och frustrerad på hur en del "myndigheter" kan få bete sig. Ringde Transportstyrelsen idag för att kolla så risk2an har blivit registrerad. Nämnde även risk1an och den visste jag ju redan att den fanns där, men då blev det tyst på andra sidan luren och så säger hon: "Men du har ingen risk1a registrerad hos oss!" 
Blev irriterad men tackade för hjälpen, la på och ringde direkt till körskolan. Hon fann ingen registrerad risk1a där hos dem heller. MEN JAG HAR JU GJORT DEN!!!! Vilket datum? Ja, det va ju som sagt typ 3-4 år sedan jag gjorde den så inte vet jag datumet.... Har pratat med den här tjejen ett flertal ggr och det blir svårare och svårare att kommunicera med henne i telefonen, hon lyssnar inte ett skvatt på vad jag har att säga. Talade om att det va svårt för mig att få lösen och användarnamn till elevcentralen när jag bad om den oxå, för att det stod att jag aldrig kört hos dem förr. Men förklarade då att jag blev elev hos er när ni fortfarande hette Driver. Efter mkt om och men så hittade hon mig då och jag kunde äntligen få plugga teorin. Men min risk1a finns inte med någonstans. För den har jag inte gjort, blandat ihop den med handledarutbildningen fick jag oxå höra att jag gjort. Men va fan! Så nu måste jag få fram något form av bevis för att den ska kunna registreras. När den som skulle registrera den då inte gjorde det när utbildningen va klar. Så allt är mitt fel fast jag inte gjort något fel! Blir så vansinnig så jag skulle vilja gå ut och skrika allt vad jag har! Det är så sjukt dåligt av dem.... 
 
Mitt i all frustration och ilska nu så lagar jag lite mat. Hemmagjorda k-bullar, potatis och gräddsås blir det till middag idag. Mums! Nå mer än så blir det inte idag. Less, less less!! 
 
Hörs hej! Kram 
 
Btw, tänkte skriva några rader om hur det löste sig med skolan och det dom gjorde mot Tuvaliee. Tar det i ett inlägg ikväll. Om någon läser! ;)

1 kommentarer

Tesse

08 Oct 2015 17:27

Du är så stark! Mammor är fantastiska! Vi klarar allt, trots oändliga motgångar! :)

Svar: Tack, Tesse! Det är sant de. Men när ska det få vara lungt? :)
Sulaan

Kommentera

Publiceras ej