Ibland har man så mycket frågor men inte ett enda svar.. Förut kunde jag känna mig så frustrerad över det, men numera så tar jag det för vad det är. Får inte mer svar för att jag blir frustrerad! :) 

Livet rullar på i rätt(?) riktning. Ingenting är sig likt men jag försöker ta det för vad det är. Har mkt att leva för så jag ger minsann inte upp. :) Mina underbara barn lyser upp min tillvaro som ingen annan kan. Mitt liv, mitt allt! ♥️ 

Det känns som att jag har blivit en mer utåt person eller hur jag ska förklara. Mer social, öppen för nya bekantskaper och annorlunda. Fast såklart på ett bra sätt. Tycker jag själv iaf. :) andra kanske inte ser det så men det gör jag. Härligt är det vilket fall! 

Saknaden efter mamma är olidlig en del dagar och det kan verkligen slå till från ingenstans att hon inte kommer tillbaka. Jag kommer aldrig få dela mina funderingar med henne igen, inte heller lycka, sorg eller barnens liv. Känns tungt  och så fruktansvärt orättvist. Men hon finns med mig, varje dag. Ibland när jag har lagt mig och tänker på henne och önskar såå att allt bara är en mardröm.. Får då känna en kall vindpust mot min kind. Mamma är då med mig! Känner då ett lugn jag inte kan förklara. ♥️ 

Med dessa rader så säger jag godnatt! 




1 kommentarer

Anonym

11 Jan 2015 23:46

Vad fin du är :) du verkar så tuff som kämpar på!

Svar: Men tack så mkt!! :)
Sulaan

Kommentera

Publiceras ej