Vilket underbart väder vi har haft den här helgen... Nu hoppas jag bara att det fortsätter hela veckan, om inte längre än så. :) helgen har bestått utav en massa barn, bus och umgänge. Jätte trevligt! Min vän Tessan och hennes dotter Felicia sov kvar här igår, massa tjejmys har vi haft. Gillar inte att vara själv när Tobbe åker iväg. Han och Malwa har varit i stugan och byggt klart altan med hans föräldrar.. Skönt att bara få rå om Tuvaliee. Malwa tar så mkt plats ändå. :) 

Ligger ute på gräsmattan nu och njuter i solen på en filt. Snart är Tobbe och Malwa hemma. Då blir det pizza för hela slanten! Mums! :) imorgon är det måndag och ny vecka. Skönt, men ändå inte... Gillar helger med massa Ståhej här hemma, med barn överallt.. Trivs som fisken i vattnet då! :) fattas ju dock en person hela tiden, känns extra mkt såna här ggr. Hon va ju alltid med. Min älskade mamma! Vet att hon är här med oss ändå. ♥️ Världens finaste människa! 

Hopppas ni alla har haft en lika härlig helg som jag. Nu ska jag sola vidare av den solen som fortfarande visar sig. :) 

Puss och kram 



Kommentera

Publiceras ej