..less! 

Kändes som en bra dag när jag vakna, lämna barn på dagis och sen dra iväg till gymmet med Tessan. Det va väldigt längesen jag va där, sist va förra året i samma veva som mamma blev inlagd på onkologen. Fick migränanfall på gymmet då och har inte haft ro eller lust att gå dit sen idag. Det va skönt att köra ett pass på 1 timme. Vi tog det skapligt lungt men ändå i ett bra tempo. Man kan inte köra slut på en direkt efter så lång paus. 

Men ja, mitt humör sjönk när jag kom hem. Ser hur rörigt det är här hemma. Jag plockar & plockar men det blir ingen skillnad. Känns som att jag inte fått ett enda handtag här hemma heller, diska undan igår innan jag skulle laga mat, efter maten så va det rörigt i köket igen! Men jag orka inte. Tog ist hand om tvätthögen som behövde vikas. Känner lite halv panik över saker och ting. Vart är allt påväg? Kommer det någonsin kännas bra i både kropp och själ? 

Jag orkar inte... Ska ta på mig promenadkläderna och dra ut en stund, behöver andas... Är gråtfärdig & hjärtat slår hårt och snabbt! Vill ha min mamma, min älskade mamma, vid liv!! ♥️ 

Världens finaste tjej! Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva! ♥️ 


Min andra lilla tjej som jag älskar mer än vad ord kan beskriva! ♥️♥️

Kommentera

Publiceras ej