God morgon världen!
 
08.15 tittade jag upp på telefonen för att se hur länge jag och Tuvaliee sovit. Hon va i full action i sitt rum då jag hörde henne leka för fullt. Vi har ätit frukost och jag ska ta mig en dusch och göra mig klar. Lena och Diezel kommer och hälsar på vid 11 tiden efter Lenas läkarbesök. Trevligt! Ska bjuda henne på lunch tänkte jag. Men jag har inte en aning om vad det ska bjudas på idag. Någon som har förslag? Hatar lunch, det är så tråkigt..  ;)
 
Senare idag ska jag åka iväg och ha ett möte med en chef i stan. Kl 17.00 ska jag vara där så jag hoppas att Tobbe är färdigjobbad och hemma vid 16 tiden så jag kan ta en buss i lugn och ro utan stress. Stress+möte brukar inte sluta bra. Det är inte kul heller för den delen. Men spännande ska det bli, får se vad han har att säga.
 
Nu, en dusch och göra sig klar. Ha en fin dag!
 
Mina finaste tjejer! <3
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej