Ledsamma, tråkiga och negativa inlägg tycks det bara finnas i min blogg nu för tiden. Jag mår som en påse nötter. :/ har en spykänsla i magen, är orkeslös och har inte lust med mkt. Men det kan väl inte bli så mkt annat när det bara är bråk, elakheter och ovisshet...? 

Jag får höra att jag blivit annorlunda sen mamma gick bort. Men är det så konstigt? Jag har förlorat en person som stod mig allra närmast, en person som alltid fanns där. Hur kan man bli annat än annorlunda då?! 

Jag får skit för att jag är stolt över min lilla familj. Men är det fel att vara glad över det man har? Bara för att han inte vill visa eller tala om för sina vänner... Men jag ska sluta prata, jag ska sluta vara glad för det jag har (hade)..! 


Jag älskar dig, min vackra tjej! ♥️

1 kommentarer

Sandra

07 Feb 2014 10:25

Jag blir så ledsen när jag läser din blogg. Du behöver allt stöd du kan få och det sista man vill och klarar är att bli sviken av den man älskar. Tycker så synd Om dig. Försök att vara stark (även oM det är svårt just nu) ta hand om din lilla underbara familj! Kram ❤️

Svar: Tack Sandra! Ja det är fasiken inte lätt. Men livet ska väl inte vara de? Men kan heller inte förstå varför just jag ska drabbas av allt skit som finns? Jag vill ha lite lugn och ro i livet, glädje och att få känna kärlek från den man älskar... Hur är läget med er? Kram ♥️
Sulaan

Kommentera

Publiceras ej