...Satt och bläddra igenom statusuppdateringar på facebook och får syn på en person som skrivit att deras barn blivit biten på dagis igen. Under så haglade kommentarer om att föräldrarna borde uppfostra sina barn m.m... Jag får väldigt ont i magen! För detta har hänt mig. Fast tvärtom! Tuvaliee va den som bet andra barn på dagis. Första gången jag fick höra det så blev jag som mamma förtvivlad, jag kände mig som den sämsta mamman i världen. Ville så gärna prata med föräldrarna till barnet men fröknarna sa, att jag skulle låta det vara. Dock så hände det en gång till och jag fick återigen känna mig som världens sämsta mamma, men denna gången så lyssnade jag inte på fröknarna (vilket kg ångrat att jag gjort från början) så jag tog kontakt med föräldrarna och jag vad såå mkt om ursäkt. Mamman blev chockad för att jag bad om ursäkt, hon sa att det är sånt som händer och det är inte ditt fel. Du är ingen dålig mamma för det. Jag skrev t.om ett brev till dem... 

Tycker det är fruktansvärt fult av er personer att sitta och skriva sådär om barnet som bet och  föräldrarna till barnet.. Jag har inte uppfostrat tuvaliee till att göra så, skulle aldrig göra. Men det hände ändå på dagis. Tuvaliee är världens snällaste tjej och hon har ett stort hjärta. Men sånt där kan hända! Väldigt jobbigt för båda parter, glöm inte det!!!! 

Kommentera

Publiceras ej