...Listan kan göras lång för det jag känner inombords nu. Tuvaliee är min älskade dotter, som jag gör allt för. Det sista jag vill är att hon ska få känna på ännu mer smärta än vad hon redan har fått gå igenom. Känslan jag fick idag när han säger att han inte vet hur han vill göra med Tuvaliee när jag flyttat, den känslan går inte att förklara. Jag blev så arg! Han kan inte ha ett hjärta i kroppen alltså. Den relationen dom har fått under dessa åren betyder mer för Tuvaliee än vad någon kan ana eller förstå. Men det skiter han i. För att han är arg på mig. Men jag skulle aldrig använda Tuvaliee emot honom, på något vis. Vad vinner jag på det? Inte ett jota.. Fan, jävla skit! Önskar att jag kunde skydda henne från allt ont i världen, men det är omöjligt! 

Det här är vansinne! Allt är vidrigt och jag skulle kunna spy på allt. Mamma, varför är du inte här när jag behöver dig som mest?!!! ♥️♥️

Kommentera

Publiceras ej