Har lagt mig och ska sova alldeles strax. Tänkte först skriva några rader här, blir ju så långt mellan gångerna. :P

Första veckan på dagis har vi tagit oss igenom. Det har gått super bra för Tuvaliee att komma in i sin nya "klass". Redan första dagen kunde vi lämna henne där själv så vi fick gå hem och äta, sen har tis, ons & torsdag varit som vanliga dagar med lämning och hämtning. :) Vi är jätte stolta över henne. Bakslag kan komma, jag vet. Men om det skulle göra de så tar vi det då.

Helgen då..?! Lungt har det varit. Tobbe är på conferance, han åkte idag och är hemma imorgon igen. Mamma och Ulla har varit här, min mamma sover t.om över inatt. Vi har haft tjejmys med Tuvsan efter att Malwa nattats. Inte ofta man vi kan ha det nu för tiden. :) Tuvaliee har även varit med morfar i hamnen och kikat. :) imorgon är det söndag och Tuvaliee ska på kalas hos sin bästa kompis som bor mitt emot. 12-14 håller de på. Annars är de inte mkt planerat! :) skönt de med! Men ett måste.... Ska plantera ner mina ljung! ;)

Nu faller ögonen ihop! Sov gott!

Kommentera

Publiceras ej