Kanelbullensdag... Ska jag orka baka? Det är ju frågan... Dividerar med mig själv i soffan, ska jag? Ska jag inte? Orkar jag? Orkar jag inte? 😜 tuffa beslut.. 

La Malwa för 30 minuter sen typ och nu har hon vaknat till igen. Blir man nå trött eller?! Ja en aning faktiskt... Ska hon hålla på såhär hela dagen så kommer jag avlida. Hon är väldigt krävande den lilla damen. :/ 

Tuvaliee roar sig själv med en massa grejer som hon leker med. Hon va en snäll bebis när hon va liten, lätt att ha och göra med och inte alls som Malwa. Dom är så olika. Men det ska väl vara så oxå. :) älskade flickorna våra! ❤️ 

Imorgon ska jag dra iväg på vinkväll hos Tessan. När unnade jag mig en kväll utan Karl och barn? I don't know... Trevligt ska det bli.. 😊 det kommer att bli en rätt så lugn kväll ändå. Man kan ha kul oavsett.. Den vet jag inte om det är nån fest någonstans! Aja... Babbel babbel.. 

Nu ska jag börja dagen..! Bullbak eller inte, ja det är frågan... 😉 

Kommentera

Publiceras ej