...Går jag omkring. Tänker på dig varje sekund, minut och timme som går. Vill ha dig i mitt liv, vill kunna ringa dig och prata som vi alltid gjorde. Tomheten är obeskrivlig & saknaden likaså. Vad ska man ta sig till?! Älskade underbara mamma, jag älskar dig sååå! ♥️♥️ 

Vi har varit och donat i din lgh idag, jag och mina bröder. Du har väldigt mkt saker, det har vi ju alltid vetat men det blir mer verkligt nu när vi får gå igenom allt. Men vi är enade om att du har väldigt mkt fint. Och kläder utan dess like. Hann du använda allt? Det har jag svårt att tro. :') Några plagg som jag själv kan ha får följa med hem till min garderob. Är helt säker på att du skulle ha velat de. Mkt skänker vi, till ditt favvoställe, Erikshjälpen!! :) det hade du gillat! 😘 

Vi älskar dig. Vi saknar dig. Vi sörjer dig. Men vi gläds oxå åt att du en gång levt och verkligen gjorde det till 100%. ♥️ 


Halsbandet du alltid bar hänger nu runt min hals. Där ska det hänga livet ut! ♥️

Kommentera

Publiceras ej