Hej på er!  Vilka det nu är som läser.. :) 

Sitter och väntar på att sambon ska kliva innanför dörren så vi kan bege oss mot stan. Måste köpa en kofta och svarta strumpbyxor till Tuvaliee som hon kan ha till klänningen hon ska ha på sig på fredag. Jag själv behöver oxå ett par strumpbyxor i svart. Ska testa och se vilket som ser bäst ut med klänningen och skorna. Sen ska vi hem igen och laga mat. Ikväll är det greys anatomy på tvn, det får inte missas. :) 

På fredag är det dags för begravning. En dag jag fasar för väldigt mkt. Det är så overkligt allting. När ska det bli verkligt? Blir det någonsin det? Det kommer bli mkt folk i kyrkan & efteråt när vi ska samlas & fika. Tur nog så ändrade vi oss och har lånat en lokal ist för att ha det hemma. Det blir för trångt och vi kan ej vara samlade allihopa, men i lokalen är det möjligt. Ett stressmoment ur vägen, men det återstår några... Eller ja, flera tusen känns de som. Vill ju inte säga farväl av mamma. Hon ska ju leva och vara här med oss. Vill inte fira jul, får ont i magen och paniken tränger dig på så fort jag tänker på det.. Vi har en tuff tid framför oss. Mammas födelsedag är den 8de december, sen har vi julaftonoch nyårsafton. Och inte nog med det så är det 1a advent 2 dagar efter begravningen, en dag jag normalt älskar och längtar till. Men allt påminner om mamma, hela tiden. Fy så orättvist allting är!! 

Men jag är... Stark... Tror jag... Det är iaf något jag får höra förjämnan! Och mamma är med oss här varje dag, det är jag säker på. Men jag vill ju kunna ringa henne, som jag alltid kunde göra förr. Vi pratade om allt och inget. :,) och våra mysiga stunder vi kunde ha, bara hon och jag på stan. Saknar dig, mamma! Mitt liv är inte helt utan dig. Snälla hjälp mig, jag måste få styrka. Men vem ska nu ge mig den när du ej kan? <3

Jag är rädd, så jäkla rädd.. För att jag inte ska orka med allt det här. Jag är rädd för hur jag kommer bete mig på begravningen. Kommer jag någonsin sluta gråta över saknaden av dig? Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Du är så fruktansvärt saknad av oss, dina nära och kära! <3

Kommentera

Publiceras ej