Det är meningen att mitt kostprogram ska börja idag. Ska försöka komma iväg och handla senare så jag har allt. Malwa ska äta kl 11 ca och sen ska jag och Tuvaliee få i oss lunch & sen får vi besök av Eivor vid 2 tiden. Så ja, senare får jag dra iväg. :) Men gjorde så gott jag kunde imorse och har varit super duktig hela helgen. Men jag kommer aldrig sluta med gotta helt, det kan alla glömma liksom. Finns inte på världskartan! Det är inte därför jag har mage nu heller, utan det är ju för senaste graviditeten. Och idag är det en sån här dag så allt känns så sjukt långt borta, det går neråt, neråt och neråt. Drygt när man får såna dagar men det är bara att rida ut dem! :) Imorgon ska jag träffa min PT igen för ett träningspass, vi ska gå igenom mitt träningsprogram. Spännande! Men jag är jätte nervös för varje möte vi har, för första gången så körde han bokstavligt talat slut på mig. Jag va svimfärdig och hade blodsmak i munnen efter löparturen på bandet. Men ja, det är de som kommer få mitt att tappa kilon. Jag kommer klara det men kommer behöva mkt stöd från mina nära och kära. Min bror Daniel är grym, han är lika taggad för mig som jag är. Då blir man extra glad! :D Känns fortfarande overkligt att jag vann tävlingen! Malliga ja..
 
Två träningspass är det jag har inplanerat den här veckan. Sen får vi se vad som mer händer. Har ju börjat med klädkammaren här hemma, målat om, satt upp teglevägg på en av väggarna (som vi dessutom målade om till vitt), köpt en ny klädstång, satt upp bordsskiva samt två hyllor. Nytt golv ska vi inhandla någon dag oxå, kommer bli så fräscht. 3 eller 4 hyllplan till ska upp och massa annat. Klädkammare brukar alltid kunna vara så skabbiga men vi kände att eftersom resten av hemmet är så fräscht och nytt så kan vi inte låta klädkammaren förfalla. Det va ju bara inslängt där innan & det blir man (vi) tokiga av till slut. :)
 
Nu ska jag ta rätt på lite tvätt här innan den minsta damen vaknar. :) Längtar en aning till helgen för då åker jag, Tobbe och Tuvaliee till stockholm och ska bo på hotell. Vi ska även gå på vildmarksmässan, (det kan iofs bli spännande med tanke på att folk har STORA problem med mig.) Bite me, Bitch! ;) Malwis ska vara hos mamma den natten. :) Mysigt dom ska ha det då! Men vi med.. <3

Kommentera

Publiceras ej