Godmorgon!
Det fick bli en till hemmadag för oss. Tuvaliee sov lite länge vilket även jag och Malwa gjorde. För att slippa stressen så stannar vi hemma, stress är inte kul för någon.. Har en hel del att fixa med idag, en tvättkorg som är överfull & en klädkammare som blev klar igår. :) super snyggt blev det! Jag är extra mallig eftersom jag rev ut det gamla golvet och la i det nya. Såklart med hjälp ifrån tobbe men ändå.. :) kul va det!!

Idag när tobbe kommit hem så ska jag bege mig till gymmet efter 1 veckas paus. Hade feber hit och dit förra veckan och i helgen va vi i Stockholm så det fanns Inge tid. Hade jag vetat att det fanns gym på hotellet hade jag såklart tagit med mig ombyte men fick inte veta det för ens vi va där. Men ja, idag ska jag dit & röja loss.. :))

Nu ska jag få Malwa att somna och sen ta tag i lite sysslor. Tessan ska komma förbi efter att hon har lämnat barnen sina på dagis.. :)

Kommentera

Publiceras ej