Ojoj.. Imorgon fyller våran älskade tjej hela 5 år! Stora tjejen! :D
Det blir mest lugnt imorgon med bara vi här hemma, mamma ska oxå komma. Sen på lördag så blir det mera kalas, då kommer svärföräldrarna, mina bröder och min pappa. Det är dom jag vet än så länge. Sen på söndag är det barnkalas, så Tuvaliee får njuta av dagen med sina kompisar. :) härligt! Man kommer nog vara bra trött på söndag kväll efter en helg med kalas firande.. Men så härligt och jag hoppas på fint väder! :D

Altanen på baksidan byggs för fullt och nu är golvet lagt. Idag ska dom fortsätta bygga, Danne, Matte och Tobbe. Försöka få klart så mkt som möjligt så det inte är en massa hål och sånt när vi får hit en massa barn på söndag!! Fint blir det och förstå va vi kommer sitta där och njuta sen.. :D

Nu ska jag göra lite nytta här hemma.. :) hörs!

Kommentera

Publiceras ej