Det har varit mkt kalasande för oss denna helg. Först en liten Donna som fyllde 5 år i fredags, henne firade vi i hela 3 dagar, & den tredje och sista dagen va det barnkalas för hela slanten. Tippsrunda, fiskedamm och "vem kan sätta knorren på grisen?" Jätte kul och Tuvaliee va mer än nöjd i söndags när barnen tackade och åkte hem. :) igår va det min tur att fylla år, hela 26 år men fortfarande lika ung och fräsch. ;)
Mamma kom hit på förmiddagen och myste med mig och flickorna nere vid badet. Senare mot eftermiddagen kom pappa, Lotta och rebban för att gratta mig, jätte trevligt! :) tack för alla fina presenter!! <3 <3

Idag är det ingenting planerat förutom att åka in till stan efter lunch för att möta upp Tobbe & sällskapa till XL. Sedan hem igen och för min del blir det att laga mat och killarna ska bygga på altanen, ytterväggen ska på idag. Iiiiiih!!! :D det är bara jag och Malwa hemma nu om dagarna. Tuvaliee följde med bästa mormor hem igår & är nu faktiskt påväg till Bollnäs för att hälsa på hos gammelmoster Lena. Avis är ja! ;P

Nu ska jag diska undan medans Lill damen sover efter frukost. :)
Ha en fin dag! Puss & kram


Kommentera

Publiceras ej