Är det någon här....? Är segt att ta sig till att skriva här. Lättare att följa mig på instagram, där är jag mer aktiv. :) @sulaan

Det blev en tidig morgon för min del. Malwa vaknade när tobbe klev upp, Tuvaliee låg och sov i våran säng, hon kom in tidigt imorse. Malwa hade bajsat ner sig så tobbe bytte på henne & gjorde ordning en flaska välling. Slapp jag kliva upp på en gång. :) men efter välling och lite mys så börja det krypa i benen på den minsta som babbla så mkt så att Tuvaliee vakna till. Från 0-300 på bara någon sekund. Härligt! ;) men Malwa sover sen strax efter 7, så jag och Tuvaliee fick äta frukost i lugn och ro. Kl 10 är det mat time igen för lillskiten! :) skönt för en annan att få slappa i soffan i lugn & ro. Skulle kunna somna för att jag är så trött. :P

Och nu vakna den minsta... :) hade!

Kommentera

Publiceras ej