Burr! Burr! Det va inte super varmt ute idag. Och mer snö har det kommit. ;O Så drygt! Men till dagis och hem kom vi utan några problem. Tuvaliee va super glad idag för att hon skulle till dagis men hon sa att hon oxå tyckte att det skulle vara skönt att ligga hemma i soffan och mysa. Lillskruttan! ♥ Malwa har jag lagt i sovrummet då hon inte ska äta mat för ens halv 12. När hon slumrar innan matdags så tänkte jag börja i Tuvaliees rum och sen fortsätta i framåt i resternade rum efter hennes. :) Kan vara skönt att slippa städandet under helgen så man bara kan njuta. Imorgon ska Tuvaliee åka hem till mormor och sova där, från fredag till lördag och kanske enda till söndag, vad hon nu vill själv. Inte för att jag tvivlar på att hon vill vara där längre än till lördag, fick hon välja skulle hon vara där 5 dagar, som hon jämt säger att hon vill. :D Haha! Imorgon ska jag och Tessan ta en tur till gymmet efter att jag har lämnat Tuvsan hos mamma. Tobbe och Malwa ska vara hemma och mysa ensamma medans jag röjer runt at the gym! Mm, så skönt..! Sen på lördag ska vi lämna Malwa hos mamma en sväng medans jag & Tobbe ska gå på bio.. Om den bion vi vill se går i bra tid! :) Mys! ♥
 
Men nää, nu ska jag ta tag i hemmet. Och efter städning ska jag köra ett träningspass och sen ska en bulldeg oxå knådas ihop.. Lovley!
 
Btw, vill tacka alla myndigheter jag har haft kontakt med som är så grymma! Ni är helt otroliga och tack så jätte mkt för all hjälp! Ni är guld värda... En STOR ros till er!

Kommentera

Publiceras ej