Jenny IP: 90.141.36.251 Nu är jag otroligt jävla trött på att få dina jävla anklagelser, du vet fan inget om mig, du har träffat mig som max 6 gånger i max 5 min varje gång. Och varje gång så är det du som börjat bråka och sakt fula ord till mig, Så ge upp för fan.... Det har gått över 2 jävla år nu Emma. Du sitter ju för fan själv och skriver att "du är så trött på detta eviga tjat om honom" Men varför i hela helvete sitter du och skriver om att han gjort dittan och dattan var och varannan dag om du är så jävla trött på han? Hur fan vore det om du kunna ta och tänka lite på vad du gjort i allt detta bråk. Jo du valde att behålla ett barn med någon du inte va tillsammans med, då får man fan ta det ansvaret också, men det fattade väl inte du. Inte mogen för fem jävla öre du eller. Och om du inte slutar att skriva en jävla massa skit om mig och uffe snart så kommer det bara bli värre för dig, är otroligt jävla trött på ditt omogna beteende. Ta och kom ner på jorden och väx upp!
 
 
 
Tänkte inte ens svara på dina sketna rader.  Men du är ju precis lika blåögd som resterande. Va bra att du skriver "Jo du valde att behålla ett barn med någon du inte va tillsammans med, då får man ta det ansvaret också." JAG tar mitt jävla ansvar. Men det gör inte HAN och jag får skit för det. Och ja, det är 2 år sedan. 2 jävla år sen Tuvaliee träffade han. Och jag är så trött på att jag fortfarande får höra att det är UPP TILL MIG ATT HÖRA AV MIG! När han valde...  Det gör mig trött och så förbannad. Nog kunde jag bråka men jag gav honom ett ultimatum och han valde att inte höra av sig mer. Inte mitt fel, hans! Och du som aldrig ens har accepterat Tuvaliee ska bara dra igen käften! Och jag skriver exakt vad jag vill i min blogg och är det så att du stör dig så sluta läs och skaffa dig ett liv. Du känner inte mig du heller, Jenny! Så kom inte och försök vara nån viktig person som ska verka så mogen.  För du är det inte!
 
 
PUNKT!

2 kommentarer

pillan

06 Feb 2013 07:51

För mig är dettta ofattbart...min man hade en son på 3 år när vi träffades och det är bara gilla läget.Det är barn det handlar om.Hur kan man skriva att du valde att behålla ett barn med någon du inte var tsm med??!! Trodde både killar o tjejer i denna tid visste att man kan bli gravid när man har sex?? Lika mycket killens ansvar!!!. kan förstå Dig Emma som ser och upplever Tuvallies sorg över att hennes biologiska pappa inte vill träffa henne. Säger bara att det är TUR hon har en sådan underbar bonuspappa som älskar henne och verkligen bryr sig.För hon är en underbar liten tjej som är värd all lycka och trygghet här i världen.sen tycker jag att det är bedrövligt att komma med olaga hot i en blogg...kan anmäls...

emelie - mamma till Wilma

06 Feb 2013 09:58

Hej! :)
Du känner säkert igen mig, Wilmas mamma som går på rostock. Jag förstår dig! Wilmas pappa har inte träffat Wilma på ett år & alla säger att de är jag som ska höra av mig, även hennes pappa. Jag är så less! Jag struntar fullständigt i honom, de är upp till honom om han vill träffa sitt eget barn. Men vill han inte de så är det inte mitt ansvar att höra av sig. Hoppas ni har de bra med erat lilla nyskott i familjen och grattis :)

Kommentera

Publiceras ej