I lördags packa vi in barnen och annat i bilen och åkte mot Surahammar där svärisarna bor. Va först förbi hos tobbes syster Sabina och lämna fiskar hon fick av oss, sen åkte vi till sura och käka lunch innan jag och tobbe for till Västerås för att möta upp tobbes andra syster & flickvän för att titta på innebandy. Trevligt va det! Medans va Tuvaliee och Malwa kvar hos farmor & farfar. Tuvaliee och svärmor gick till hagen & titta på hästarna sen gjorde dom en hel familj av snögubbar, jätte fina! Samt en ljuslyckta! Tuvaliee va nöjd kan jag lova. :) när vi kom tillbaka från innebandyn så käka vi kvällsmat och sen nattades barnen. Tobbe & jag gick ner i källaren och basta och drack öl. Sen satt vi utanför bastun och bara va, prata en massa och myste. Det behövdes! :) slängde sedan i en toning i håret och mös tillsammans med svärisarna. Drack irish coffee gjorde vi med. Tack för glasen vi fick Btw! :D

Igår så va vi bjudna på middag och fika hos Ramona & Mia! Smarrigt va det. Sedan åkte vi hem. Tuvaliee fick suuuper fina skor av faster Sabina som hon målat och skrivit på. Snacka om att Tuvaliee är mallig! :) jag blev avis kan jag säga.. Hehe!

Idag väntas det ett tandläkar besök för tuvaliees del. Spännande! Hon verkar lite nervös. :) sötnosen! Sen har vi inte mkt mer planer. Ska lämna in paket efter vi varit hos tandläkaren iaf.. :) mkt svammel blev det känner ja. Men så kn det bli! :)

Kommentera

Publiceras ej