Herre min gud! Jag är helt död efter ett pass på gymmet med min kära bror. Han körde slut på mig totalt. Men fy fasiken så jäkla härligt det känns. :D Om han körde slut på mig såhär så vet jag inte om jag vill veta hur jäkla hårt Ptn kommer köra med mig på torsdag. Hujeda mig! Men jag längtar... SOM SAGT! ;)
Tuvaliee är nattad och det verka som att hon somna rätt fort till filmen. Trött tjej hon! Imorgon ska hon på dagis iaf, behövs. Va inte alls meningen att hon skulle vara hemma idag, men med så dålig sömn så klarade jag verkligen inte av att göra oss klara, sen sov vi lite för länge dessutom! Mysdag har vi haft iaf.. :) Älskade hjärta!
 
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan en stund. Malwa ska äta snart och sen är det sängen som gäller! Mera sömn inatt.. (hoppas ja på!)
 

Kommentera

Publiceras ej