Här sitter jag... I soffan i min ensamhet! Tuvaliee ligger i sitt rum och tittar på film, Malwa sover (iaf till och från) och sambon är på innebandy med min bror. Lungt och skönt har jag det. :) barnen har varit hos min mamma idag medans vi åkte till stugan för att fylla en släpvagn med ved. Sagt och gjort, gick hur bra som helst.. Det är lättast att fylla vagnen men sen när allt ska ur och staplas upp i vedboden så blir det lite mer jobb. Det tog oss 46 minuter att tömma vagnen. Gick ju fort ändå! :) när det va klart så hämta vi flickorna. Allt hade gått bra. Fast det tvivlade jag inte på! :)

Imorgon ska vi dona och fixa lite här hemma. Röja i klädkammaren och lite sånt. Det ska målas där inne. Viktigt att det fräschas upp lite där med. Allt annat är ju så fräscht.. Pappa ska komma och hälsa på oxå. Han hade köpt nå presenter till Malwa och Tuvsan sen han va utomlands. :) Tuvaliee behöver en dos av morfar, va ett tag sen nu!!

Grattis till Malwa som blir 3 månader idag!! Sjukt, va tiden går fort! :)

Ska kolla till barnen nu och sen fortsätta slöa i soffan! :) puss och kram!

Kommentera

Publiceras ej