Efter bök och stök så har jag noll energi kvar typ. Skulle ha tagit fram dammsugaren men orkade inte de idag så jag får ta fram den imorgon. Bakade lite bullar och startade en maskin med tvätt. Så lite händig har man ju varit. Mer händig imöra! :) Tobbe kom precis hem efter att ha varit och tränat, Malwa somnade om (tack och lov) och Tuvaliee sitter i vårat sovrum & tittar på barnkanalen. Tobbe ska äta kvällens middag och jag ska ta mig en dusch. Imorgon är Tuvaliee ledig från dagis så jag hoppas på att få sova liiite längre än till 6.. Man kan ju få drömma! :)
 
Imorgon är det gymmet som gäller och jag längtar så sjukt mkt. Längtar till nästa vecka, på torsdag ska jag träffa PTn på förmiddagen så ska vi köra igång ett pass och så ska han göra ett tränings schema åt mig. Jag är så lycklig och så sjukt taggad. Så jäkla tacksam för min bror Daniel som givit mig en träff med hans pt. Inte helt fel att få hjälp av någon som jobbar med det dagligen och någon som verkligen vet vad han pratar om! (Y)
 
Men nu, en dusch!

Kommentera

Publiceras ej