Sovit som en kratta inatt, somna dessutom sjukt sent. Men uppe är vi, dock inge dagis idag för den dåliga sömnen. Men imorgon är vi fit for fight igen. :) Malwa sover och Tuvaliee leker med sitt duplo. Hon lekte med det hela dagen igår, kul att det används. Det har inte varit en sak hon valt att leka med förr, men nu leker hon på ett helt annat sätt oxå. I söndags så blev jag tvungen att gå och titta till henne för det lät som att hon grät, men det va i leken med dockorna i dockskåpet. Haha! :) Hjärtat satt sig i halsgropen kan jag lova!
Idag blir det inte många knop, ska gå ut senare efter lunch. Funderar på att ta mig till gymmet när Tobbe kommit hem, så jag får svettas lite. Längtar till på torsdag, då jäklar ska pt Alex köra slut på mig. (hoppas jag inte) Haha! Är lite nervös för vad som kommer hända, men han vet ju vad han gör så jag litar på honom! :)
 
Nu ska jag plocka undan frukosten och peta in lite mer ved i kaminen.!

Kommentera

Publiceras ej