Idag skulle mamma ha fyllt 56 år! Stort grattis på din dag. ♥️ Hoppas du får en god tårta, massa kaffe och ett bloss på de. :') mitt paket till dig idag får bli vårat besök på din grav, Tuvaliee ska följa med mig och Fredrik. Tuvaliee är min gåva till dig, mamma! ♥️ Hon ska få tända ljuset hos dig, hon har sett fram emot att få följa med idag. Hon frågade mig häromdagen: "men mamma, hur ska vi kunna gratulera mormor när hon är i himlen?" Talade då om för henne att vi ska till din grav & tända ljus. Hon blev jätte glad när jag sa att hon självklart får följa med. 😊 

Igår pyntade jag och Tuvsan julgranen. Hon älskar sånt och skulle kunna pynta granen mer än vad den redan är nu. Kan ju då säga att den är väldigt pyntad. :P hehe. Men så fin, tycker Tuvaliee. Och det tycker jag med, det lyser Tuvaliee över hela den, hur kan den då inte vara fin?!! ♥️ Julklapparna vi har handlat fick sin plats där igår så imorse va Tuvaliee lyrisk över att tomten varit här & lagt dem där under så fort. :D Haha! Men nu är det dags att ta tag i dagen, få på Tuvaliee kläder och göra mig själv klar. Sen sparka igång min bror så vi kan åka iväg någon gång. :) 

Ha en fin dag, allihopa! Puss och kram 

Älskar och saknar dig! ♥️

Kommentera

Publiceras ej