Godmorgon!

Frukost intagen och Tuvsan är i full gång. :) Malwa försöker jag få att sova men hon ligger hellre och skriker, det är kul att lyssna på sin egen röst har jag märkt. ;) när den minsta somnat ska jag ta tag i köket och all disk som snällt väntar på mig. Sen finns det tvätt att ta rätt på oxå. Så inte blir jag sysslolös här hemma heller. Hehe.

Påsken har varit super. Svärisarna kom till oss i fredags strax efter 10 på morgonen. Vi åkte efter en stund hem till mamma för att börja tapetsera hallen. Medans va flickorna hemma och mös med farmor och farfar. När tapetseringen va klar i fredags så tog vi med oss mamma hem till oss och åt påskmiddag & umgicks. Jätte trevligt! När vi kom hem så sprang Tuvaliee runt här hemma och ropa "farmor & farfar" efter Hans-Erik och Marja. Hon skällde på oss alla om vi sa deras namn. Söthjärta! <3

I lördags åkte vi hem till mamma för att fortsätta tapetseringen i v-rummet. Det blev så jäkla bra och mamma är super nöjd. Alla rummen är nu tapetserade och hon har fått det så fint och fräscht! Sen på lördag kväll så åt vi mat och hade det mysigt. När barnen va nattade så spela vi kort. Skratta så jag grät nästan! Så kul!! :D i söndags åkte dom hem. Är så tacksam för all hjälp vi fick med barnen och allt dom hjälpte oss med hemma. Tvättade och Bytte gardiner i köket och Tuvaliee rum, fållade upp gardinerna i v-rummet med. Tack älskade ni!

Nu ska jag ta rätt på disken. Malwa har dock ännu inte somnat så vi får se hur bra det går. :P ska få på Tuvaliee kläder oxå, hon skulle gärna springa runt i bara trosorna hela dagarna om hon fick välja.

Ikväll väntas ett pass på gymmet. Och imorgon ska jag träffa min PT för ett pass. Nu kör vi äntligen igång ordentligt. Ska bli intressant att se hur måtten ser ut. Har gått ner 3 kg men står still där nu. Vilket jag inte vill!! Har 7 kg kvar!!! HEJA!

Kommentera

Publiceras ej