Sen kommer min sambo äntligen hem. Visserligen på natten vid 1 tiden eller så men jag vet att han kommer lägga sig tätt intill och hålla om mig hårt. Åh va jag längtar! Kommer säkerligen vakna så fort han sätter nyckeln i dörren, skulle inte bli det minsta förvånad. :P

Idag har vi haft en härlig dag. Efter lunch tog vi cyklarna ut i skogen, traska omkring och njöt av vädret som faktiskt av helt underbart. Det blåste en del men det va bara sköna vindar. Tuvaliee har dock varit väldigt upp och ner i humöret, gråtit och skrattat om vartannat. Så jag lurar på att hon är påväg att bli sjuk. Hon nyser hela tiden och igår hade hon lite feber och även tidigt ikväll. Mamma kände på henne nu när hon låg i soffan & då va hon kokhet även fast hon bara låg i trosor utan täcke, tog en temp men då visade den bara 36,3. Skumt! Men jag hoppas innerlingt att hon inte är påväg att bli sjuk. Sånt är aldrig kul!

Väl hemma så blev det bullbak och hela köket såg ut som ett krockat skithus på bara några minuter. Jag är en mästare på att röra till och stöka ner riktigt ordentligt när jag bakar, men kul är det. :) Många fina bullar fick vi & även Tuvsan bakade några. Duktig hon! Har dock inte smakat någon än, inte varit sugen men imorgon åker nog en eller två i magen. :)

Nu ska jag stänga ner datorn och läsa lite i en tidning jag köpte idag. Gillar att läsa tidingar, speciellt Cosmopolitan, as bra tidning med mkt bra att läsa. Mkt tips & så.. Så köp den om du är tjej och vill ha massa olika att läsa om. :) Godnatt på er allihopa! Puss och Kram


Myys med min lilla älskling..

Kommentera

Publiceras ej