Hello!
Här hemma är det lite av en sjukstuga, mannen i huset mår inte sådär jätte bra. Han åkte hem från jobbet igår. Misstänkte magsjuka men det har inte hänt nå mer sen igår. Ringde dagis och talade om hur det låg till och dom tyckte det va väldgt bra av mig att jag inte tänkt ta Tuvsan till dagis. Sen pratade jag med min chef igår och jag kan inte chansa att gå till jobbet om det är magsjuka hemma. Det har inte hänt nå mer sen igår men varför ska man chansa? Jag vill ju inte smitta ner hela jobbet och kunderna OM jag nu skulle ha något i kroppen.. Och med det jobbet jag har så får man INTE chansa.. Alla förstår dock inte det!

Så det blir bara en lugn dag. Hade bestämt trätt med Johanna och Edvin men blev ju tvungen att avboka det idag. Det kommer fler dagar. :) Tänkte att jag ska plocka undan lite här hemma, dra igång någon maskin med tvätt. OM vi nu åker imorgon så vill jag att det ska vara relativt städat, annars får man ju tuppjuck när man kommer hem till ett krockat skithus till hem. :P Går ju inte!!

Kan inte förstå att det är första advent på söndag. Vart tar tiden vägen? Snart är det julafton liksom, inte lång tid kvar. Känner mig lugn innför julen för en gångs skull, med julklappar och allt. Annars kan jag känna en stor stress innför julen. Men inte nu.. :) Har köpt en del av julklapparna, har några kvar men dom är lätt fixade så. :) Så på söndag ska vi på julmarknad (om vi är pigga) sen ska i hem och julpynta. Det vore ju underbart om det kunde komma lite snö på det oxå. Extra julstämning!! :)

Nu ska jag starta en maskin med tvätt och ta rätt på köket.. Måste ringa tele2 och kolla hur det går med min telefon oxå. Om jag kommer få en ny detta år eller nästa. ;)

Kommentera

Publiceras ej