Just idag, när jag har chansen att sova ut så går det inte. Det slår aldrig fel. :P Vaknade vid 7 tiden och va så kissnödig så jag kunde knappt röra mig, bara att kliva upp och kissa. Sen la jag mig igen men hade inte ro att somna om. Vet att jag bara hade blivit slöare då. Klev upp och slappa vid tvn och datorn en stund innan Tuvsan bestämde sig för att kliva upp. Vi åt frukost och mös i soffan en stund. Sen tog jag tar i köket och har den andra maskinen igång med tvätt. Flitig sådär ja! ;)

Mamma och Susanne kom för att dricka lite kaffe innan dom tog med sig Tuvaliee. Va med ner och satt fast bilbarnstolen sen vinka jag hej då. Vi ses på Lördag igen, hjärtat vårat! Nu sitter jag vid datorn, lyssnar på lite musik och samtalar med storebror på msn. Vi ska åka och köpa en morsdagspresent till mamma vid halv 12. Kommer bli skit bra! Det är en grej hon verkligen behöver ute.. :) Så vi åker och fixar det åt henne direkt efter att vi köpt det, hon är ändå hemma hos Susanne då så hon kommer få sig en överraskning när hon kommer hem. Hihi.

Lär dra mig ner på stan senare oxå.. Köpa strumpbyxor som jag ska ha till klänningen imorgon på farfars begravning. :/ ♥ Ska nog köpa en fiskelina oxå, hörde något om att brorsan ska fiska där på kvällen så det ska nog jag oxå göra. :) Jag och mina två bröder ska ju sova i en stuga tillsammans. :) Very nice! Det är så sjukt fint i vindeln oxå. Men tråkigt att vi måste åka dit under dessa omständigheter! Älskade farfar..

Ska göra mig klar nu. TalkToYouLater!!

Kommentera

Publiceras ej