Att alltid vara så jäkla trött gör mig spyfärdig. Det är inte kul att gå hemma såhär länge, tappar energin direkt. Tur nog så ska jag jobba ikväll och imorgon kväll, sen har jag lite jobb nästa vecka. Tack för det! Hatar att vara utan jobb, blir så jäkla lat när jag väl ska jobba & det känns surt. Även fast jag innerst inne är skit glad för att jag har ett extra jobb. Men jag vill ha meeeer! :P

Har precis ätit frukost och kikar lite på tv. Vi ska ta oss ut på en promenad snart, ner på stan för att köpa andra krokar så vi kan hänga upp tavlor & lite annat. Idag ska det borras upp hyllor i både vårat & Tuvaliees rum. Skönt att få det klart, om inte annat kommer det bli fint. :) Mer planer för dagen har vi inte, Tuvsan ska vara med Tobbe när jag jobbar. :) Det tycker Tuvaliee är mysigt. Hörde något om glass igår vid matbordet så får se vad dom hittar på. 

Igår maila jag två personer som ville få sin lägenhet uthyrd, en stor trea med tomt. Det skulle inte vara helt fel. Hoppas verkligen på att dom hör av sig. Vill ha ny lägenhet, något som är vårat. :) Där man kan vara ute och leka på gården och bara vara, grilla & umgås i sommar. Förstå va undebrat! Apropå grilla så ska vi grilla på Lördag, Alexandra och hennes Johan ska komma över & umgås. Äta och dricka gott! Det ser jag fram emot. :)

Snart börjar Våra bästa år så ska väl se på det innan vi tar oss ut.. :) Later!

1 kommentarer

Mikki och Milo

30 Mar 2011 10:41

Oj, inget jag har tänkt på faktiskt... Så jag ångrar nog inte det..

Kommentera

Publiceras ej