Va happy jag är.. Min frid på kvällarna är som bortblåst. Tuvaliee har inga som helst planer på att sova ikväll heller. Hon har druckit välling, fått ny blöja.. Ja allt som vi gör varje kväll, men hon tänker iaf inte sova. Vi ska upp tidigare imorgon bitti så nu tänkte jag släcka ner dator och tv så att vi kan lägga oss. Sen hur det kommer gå när vi lagt oss i sängen är ju en annan femma. :P Igår slockna hon direkt efter en andra flaska välling!

Skumt nog så har Tuvaliee börjat bajsa så fruktansvärt mkt igen. (ni som är känsliga kan ju sluta läsa nu) Och hon verkar ha fått problem med det igen. :/ Jag hoppas att det släpper innan helgen så att hon inte är så hos Uffe. Missförstå mig rätt nu, men han tar det inte som jag gör.. Jaja, positiva tankar nu, Emma! :)

Skutt i säng! Hörs imorgon mina vänner. Pöss!

Kommentera

Publiceras ej