..Veeeeery soon!! Inte mkt kvar nu men jag lär ta en paus mellan varven, trött och varm som man blir. ^^ Men jag har hunnit med så mkt annat jag inte hade tänkt göra så det känns extra skönt. Gått igenom en massa papper och det har minskat bra i dom kan jag lova, rivit och kastat en massa onödigt som man inte behöver ha kvar. Sånt behöver man göra ibland! Men ett tips, inte med småbarn i närheten, har testat det förr och det är inget jag rekomenderar! ;)

Jag ska vika och hänga in Tuvaliees kläder i hennes garderob sen väntar ett avkopplande bad för min del. Så jäkla skönt, det har jag sett fram emot hela dagen. Det där badet i lugn och ro! Men kom på att jag har tvättat mina jobbar kläder idag och nu är dom i torktumlaren och ska bli torra så medans den är på tänker jag inte ta ett bad. Det blir äckligt varmt i badrummet när den är igång och det kombinerat med ett bad känns inte sådär jätte bra faktiskt. Hehe. Men snart ska den vara klar så. Medans kan jag ta tag i det sista så! :)

Någon som vet om det är nå bra på tv ikväll? Ensam mamma söker på 3an iaf, är det final ikväll eller hur ligger dom till? Någon som vet?! :)

Later..!

1 kommentarer

Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] ~ Vinn löshår

31 Oct 2010 21:11

Man behöver ju nte ha så långa som jag har :) Vad jobbar du med ?

Kommentera

Publiceras ej