Men oj vad jag har tappat läsare nu.. Har inte haft internet sen i torsdags. Och det har varit mer än segt kan jag tala om. Men jag överlevde. ;P Tänkte bara kika in och göra en snabb updt innan Tuvaliees farmor Veronica kommer förbi. Hon har varit och köpt två bokhyllor till mig idag då dom hade erbjudande på IKEA och jag har inte haft möjlighet att åkta eftersom att jag jobbar. Och jag hade inte kunnat väntat till helgen eftersom att då är nog bokhyllorna redan slut. Så pass bra erbjudande är det. Vill ni att jag delar med mig av erbjudandet? Självklart.. För er som inte vet men kanske vill ha en egen.. :)







Det är denna jag pratar om.. Ord.pris är 399:- Men med start idag så har dom ett erbjudande
så den kostar ynka 99:-.. Så två st får jag för 200:-.. Helt sjukt billigt! :D

Kommentera

Publiceras ej