Det blir inte många rader ifrån min sida, tänkte bara visa att jag lever liksom. :) Dagen har varit bra och förbannat varmt med. Men jag klagar inte för jag älskar sommaren. Tycker det är mest jobbigt för Tuvaliee, men hon har suttit i sin nya pool på balkongen och plaskat i den så hon har varit nöjd. Så nöjd att hon to.m bajsa i den och vägra först kliva ur även fast det va fullt med bajs överallt. Då hade hon även badbyxa+linne på sig. Haha! Efter lite om och men så fick jag ur vattnet och i med nytt så hon kunde bada igen, men då va det inte lika kul tydligen! ;P

Ändrade planer har det blivit gällande en resa vi skulle ha tagit nästa vecka den 6 juli tillsammans med Ronja och Gusten. Det handlar om alldeles för mkt pengar för att det ska gå ihop, vilket jag inte alls tänkte på. Tuvaliee fyllde ju år igår och på torsdag är det jag som fyller, får se om det kommer någon men det lät då som det. :) Man hoppas väl på det! Så det är en hel del utgifter ändå och bara resan hem från sollefteå skulle kosta mig 381 kr och det tycker jag är vidrigt. Så förbannat tråkigt eftersom jag gärna ville vara med på Gustens dop och få träffa allihopa, men får mysa när dom kommer hem ist och ge han hans doppresent då. :)

Det blir inte alltid som man tänkt sig här i livet. Men det är som det är. Inget att göra åt! Nu ska jag skutta i säng, alldeles för trött för att egentligen sitta och skriva ett inlägg. :P


Tuvaliee sitter och plaskar i nya poolen! :)

Kommentera

Publiceras ej