Det är den absolut bästa dagen i mitt liv, förutom när jag gjorde graviditetetstestet. Även fast det va väldigt känslosamt och väldigt skumt kändes det så va jag så säker på min sak om att behålla barnet. Det visade sig vara det bästa jag någonsin har gjort och beslutat mig för.

04.56 kom världens finaste tjej till världen. Hela fyra dagar efter BF men ändå så himla liten, 2552 g och 49 cm lång. Hon va så himla vacker, den finaste jag någonsin sett. Det va de häftigaste jag varit med om, att föda ett barn va en upplevelse för sig. Nu längtar jag bara till jag får skaffa mig en egen liten familj och få fler barn, då med en kille jag vet stannar hos mig.

Jag kan inte förstå vart dessa år har tagit vägen, det har gått så fruktansvärt fort. Det har varit ett väldigt turbulent år men även dom bästa i mitt liv. Tuvaliee räddade mitt liv genom att komma till världen, jag vet inte vart jag hade varit annars, inget jag är intresserad av att veta heller. Att vara ensamstående mamma till ett barn är ett jobb för sig, det är mkt man måste tänka på och i mitt fall så ordnar jag allting själv. (Och då "finns" pappan i Tuvaliees liv ändå.) Men så är det..

Jag älskar dig av hela mitt liv, Tuvaliee Elvira Teresa Nygren! Du är den finaste tjejen i hela världen och det finns inget jag inte skulle göra för dig. Du är luften jag andas och utan dig vore mamma ingenting. Du och jag mot världen min lilla älskling! <3 Kom ihåg; Att allt jag gör, det gör jag för dig!







4 dagar gammal, kom hem på min födelsedag. Bästa presenten jag fått! <3



Min lilla älskling nu! Stoora tjejen.. :'D

Kommentera

Publiceras ej