In och ut sen va det slut.. Det blev inte alls långvarit ute för oss. Jag och Tuvaliee skulle ju ut och leka med Brorsan och A men det blev inte alls som vi hade tänkt oss så vi kom in rätt fort. Tänk va fort det kan vända. :S Uh, scary! Men mer tänker jag inte dela med mig av det. Vi drack iaf kaffe när vi kom in & kollade upp lite saker. Brorsan och A drog vidare för ett tag sen och nu tänkte jag åter igen klä på min dotter overall & hela kittet för att ta en promenad. Tuvaliee skulle behöva sova en liten stund, annars kommer vi nog inte orka med varandra senare. Ska ju hem till Mamma vid 4 tiden och käka mat så då ska vi vara pigga & glada.. :) Kerstin kommer då hon oxå så det ska bli kul. Jag lär förbi Willys eller om jag kanske ska ta H&M? Måste ha blondering så luggen ser normal ut. Haha! Inte snyggt med denna kopparfärg direkt. Usch!

Men iaf, ska väl göra oss klara och gå ut.. (igen)

Ha en trevlig dag och kväll så hörs vi nog senare.

1 kommentarer

Crazyangel [mamma till milton&gravid]

28 Feb 2010 16:53

Har en kompis som fick veta att hon hade gluten i 7an. Hon vägde då 49 kg å var jätteliten. Kommer ihåg att dom tyckte det var jättejobbigt och SKITDYRT. Tips är att baka eget bröd. Både billigare å godare av det jag smakat.

Kommentera

Publiceras ej