Idag är det söndag.. Brukar oftast innebära en mysdag hemma för oss men vi lär ner på stan i snöyran fram och tillbaka. Jag måste köpa mig en ny parfym sen kommer jag nog inte kunna slita mig ifrån att kolla i andra affärer heller så. Hehe. Men det är säkert smockat med folk och jag vet inte om jag har någon ork till att roas på stan med tusenstals människor.. Inte just idag liksom.

Dom har utfärdat en klass 2 varning och det känns ju mindre kul. Kan ju bara tänka mig hur jävla sen tåget kommer vara till jobbet imorgon. Blir spyfärdig bara jag tänker på det. Skit tåg!! Men något som är mindre kul är ju att T ska åka hem ifrån sina föräldrar idag. Uscha, jag blir nervös! Men jag längtar.. :) Väldigt mkt!!

Nä nu ska jag peta i mig lite frukost och byta om & dra på mig lite mascara. Sen är jag redo för att visa mig ute, orkar inge mer idag. Vi ska ju ändå bara ner en snabbis. Kom på nu att vi ska förbi babyproffsen och pumpa däcken på vagnen oxå. Ett måste!

Later!



Tuvaliee i hennes nya adidas dress. Här lagar hon mat i hennes nya kök. :)

1 kommentarer

Tess

26 Dec 2010 10:55

Vilken fin dress :))

Fint kök också, hon är ju så söt!

Kommentera

Publiceras ej