Satt precis ner arlset här vid datorn och pusta ut. Tuvaliee är klar, jag är klar och allt är färdigpackat. Låter som vi ska vara borta i flera veckor men eftersom vi åker dit så pass tidigt så vill jag ha med ombyte till Tuvsan, om vi ska vara ute och leka & så.. Man måste tänka smart. Sen måste ju såklart dockan vara med och dockan kan ju inte åka utan kläder på sig så det har vi donat med oxinte. Hehe. :P Ser fram emot denna dag/kväll en hel del, Anders (min äldsta bror) och hans dotter Smilla kommer till pappa idag med & äter mat och umgås. Längesen jag träffade dom så det ska bli kul. Smilla och Tuvsan har inte träffats på jätte länge heller så. Det kommer bli fullt ös med dom två i samma hus. :) Med det sagt så tänker jag stänga ner datorn och så.. Checka allt en sista gång! ;)

Hoppas att ni alla får en trevlig valborg och sup inte för mkt. :P Bilder slänger jag upp senare ikväll när vi kommer hem eller imorgon. Det beror på vad vi bestämmer oss för att hitta på efter middag och sällskap hos Pappa.

Vill även säga stort grattis till Emma med familj! :)

Kommentera

Publiceras ej