..Idag iaf... Annars har det regnat varje dag den här veckan. Så tråkigt! Men regnet har inte stoppat mig och flickorna, vi tog oss en sväng på cyklarna för att hämta ut ett paket på Eken... Inte mer än så men ändå! ;) idag har vi haft sol. Haft frugan och hennes barn på besök, varit till Sätra ängar så barnen fick leka av sig sen hem till mig och käka Tacos & umgås. Vi har suttit på min ballkong i solen typ hela eftermiddagen/kvällen medans barnen lekt inne. :) 

Tur man fick massa sol på sig när jag och kärleken va i Prag helgen som va. Det va en sjujäkla överraskning från honom. Min födelsedagspresent! Helt otrolig han, med sina påhitt! ☺️❤️ Underbart att vi två fick åka iväg och bara vara. Välbehövligt kan jag säga! 

Imorgon kommer Tobbe och hämtar Malwa som ska vara hos sin farmor & farfar hela kommande vecka. Slipper hon vara på sammanslagningen. Tomt kommer de bli, återigen. Men veckan går förhoppningvis fort! 😊❤️ 

Får se hur min och Tuvaliees vecka ser ut. Verkar inte bli nå bra väder den här veckan heller. Man kan ju hoppas att det ändras. Kanske man kan bada lite. Skulle vara härligt så man fick lite mer färg på denna bleka kropp! 😆 

Nu blir det sova så man orkar upp i bra tid imorgon. Tobbe kommer vid 10-11 tiden. Night! Night! 

❤️ 


Underbar kväll i solen! 

Kommentera

Publiceras ej