Minns inte sist jag fick sova till halv 10. Men idag hände det, så jäkla skönt. Frukosten är intagen för ett tag sen och nu ska vi göra oss klara för ett besök på Lager157. :) Sen får vi se vad som händer resten av denna lördag.

Igår va det fullt upp med både det ena och de andra. Tjafs med körskolan som slarvat. Fixade ett uttag som jag lämnade på Youdrive, blev sedan uppringd av en av cheferna och det va inte så lätt att bara registrera mig nu. Så till veckan så får vi se vad det blir av detta. "Spännande" att se hur dom tänker lösa detta. Jag hade kunnat gå längre än vad jag gjort och då hade det inte blivit nå kul för dem, men det gjorde ja inte så det är bäst för dom att dom fixar detta..

Efter hämtning av Tuvaliee på skolan så åkte jag, storebror Daniel och Tuvaliee till Ockelbo för att fika och sätta blommor & ljus på mammas grav. Det blev så fint! Älskade mamma! <3 Sedan vidare mot Forsbacka för att hälsa på hos Daniels gudbarn med familj. Men gud vilken gokille alltså! Jag blev kär. :D

Nu en dusch så vi kommer iväg!
Ha en fin dag allihopa! Kram

Kommentera

Publiceras ej