Jag och Tuvaliee har varit på öppet hus på hagaströmsskolan där hon ska börja på 6-års i höst. Spännande! Vi fick en guidad tur av två tjejer som går i 6an där, super duktiga. Innan vi åkte hem igen så hade dem ett informationsmöte med oss inne i ett av 6 åringarnas klassrum. Det kändes så bra när man gick därifrån & Tuvaliee va glad. :) huvudsaken det! Och det känns tryggt när hon kommer känna igen typ alla barn hon ska gå med. Ååh, jag är så spänd! :D 

Nu ikväll har det varit rätt så "kaotisk". Jag vill liksom ha lugn och ro när vi lagt Tuvaliee, så att hon kan få komma till ro och somna. Men Malwa va i full action och eftersom hennes pappa somnat i soffan & dom båda sov när vi klev innanför dörren. Alltså efter 6 tiden ikväll. Så va det svårt att lägga henne i samma veva som Tuvsan. Jag vet inte hur många ggr Tuvaliee va upp & sprang. Dock så va hon super ledsen sista gången hon skulle upp, så hon somnade i min famn medans vi tittade på tunnelbanan i sovrummet. (Tv ockuperad i v-rummet med hockey) :P Det är saknaden efter mormor som spökar hos henne. Ska ringa imorgon. Eftersom dom på familjehälsan inte vill ta emot henne så lär jag gå andra vägar. Tycker inte att det är okej när hon bryter ihop när vi är på simskolan. Lilla älsklingen min! ♥️ Jag ska hjälpa dig igenom det här, så som bara jag kan. Men den psykologiska biten finns det andra som kan hjälpa mig med mera. Älskar dig, Tuvaliee!! ♥️♥️

Ååh! Jag längtar tills på lördag. Kusin Malin kommer till oss då och ska sova över. 😃 MYYS! Tobbe ska på conferance så då ska vi ha tjejmys bara vi tjejer!! ♥️ 

Miss you, mom! ♥️ 

Jag och en glad Tuvaliee på tåget mot Bollnäs. (17/1-14)


Jag och en trött Malwa på ortopedtekniska! 

Kommentera

Publiceras ej