Slog precis ner arslet i soffan. Johanna och Edvin åkte för ett tag sen och Tuvsan är precis nattad. Jag håller på att svettas ihjäl här hemma just nu, vet inte varför. Det är inte så jätte varmt här inne nu heller, blir tok varm så fort jag överanstränger mig lite. Drygt! Det har varit en mysig dag. Blev först lunch möte för min del, det va trevligt men jag tror att det inte är något för mig, men jag blir nog gärna kund ist. Får testa produkterna på onsdag då hon kommer hit på ett party och pratar om alla produkter.. :) Efter mötet cyklade jag hem & inväntade Johanna och Edvin sen traska vi mot dagis för att hämta Tuvsan. Förbi Konsum och handla lite sen hem och göra mat.

Nu blir det bara att tillbringa kvällen i soffan. Har ingen ork till annat, är jätte trött. Det får bli en dusch imorgon bitti ist. :) Idol kl 8 så det ska jag se, sen ska jag nog skutta i säng. Ha en fortsatt trevlig kväll!


Vi älskar dig!

1 kommentarer

Pety'

03 Oct 2011 12:29

Fina tjejen :) läste några inlägg ner där du skrivit om din kille. Du och Tuvsan förtjänar att bli behandlad på det sättet. Det bästa till de bästa :)

Kommentera

Publiceras ej