Morning! Jobbdag 2 av 3 väntas idag, men det är några timmar kvar dit. Börjar 17.24 idag, det känns skönt. Gårdagen gick bra men jag va så sjukt trött, gick och frös hela tiden. Det gjorde ont för att jag ryste så mkt. :O Väl hemma så fikade jag och älskling sen la vi oss. Nätterna går så sjukt fort så när Tobbes klocka ringer känns det som att vi inte har hunnit sova nånting. Är man nå trött då eller? :P Fast iofs, hans klocka ringer olagligt tidigt oxå så. Haha.!

Tuvaliee börjar kl 10 på dagis idag oxå, imorgon med. Skön tid att börja på faktist men det gör hon bara när jag jobbar kvällar och börjar senare på dagarna. Då tycker jag att det är skönt att vi kan mysa hemma lite innan vi gör oss klara för dagis. Igår åkte vi gula bussen (stadbussarna) till dagis och Tuvsan börjar tycka att det är jätte kul. Hon har annars varit skeptisk mot dom, hon har tyckt att det har varit läskigt och att dom kör alldeles för fort. Men jag försöker att vänja henne av vid det och visa att bussarna inte är nå farliga. Så då låter det lite roligare om vi säger att vi ska åka gula bussen. :) Söthjärta! Natt nr 3 och även den har varit torr, går ju riktigt bra det här. Klart att det kommer hända olyckor men man måste ju vara glad över det hon gjort hittils. Men att bajsa på pottan är inte lika kul så det lär vi försöker övervinna rädslan mot. Men hur? :)

Ska leta rätt på lite kläder som Tuvsan kan ha på dagis. Det va bara 11 grader när vi klev upp imorse. Burr! Burr! Träningskläderna ska på för min del, blir en löpartur på hemvägen efter dagislämning. Har fått låna älsklings klocka så jag vet hur långt det är jag sprungit och på vilken tid. :) Kul!!


En morgon utan te finns inte i min värld.. ;)

1 kommentarer

shiva

31 Aug 2011 12:29

Jag håller helt med, te är så sjukt jävla gott. & på något konstigt vis så blir det ännu godare på hösten :P hihi

Kommentera

Publiceras ej